Centrul de interes
Orice fotografie bună ar trebui să aibă o singură idee principală, un singur subiect sau centru de interes către care să fie atrasă privirea. Centrul de interes poate fi un singur obiect sau o persoană, care să umple întregul cadru sau care să iasă în evidentă, cum ar fi o persoană pe o plajă, un copac izolat intr-un peisaj sau o singură persoană care flutura un steag într-o mulţime de oameni.Dar centru de interes pot constitui şi mai multe elemente, precum un pâlc de copaci, un grup de persoane sau mai multe obiecte aşezate într-un anumit mod.
Elementele secundare din fotografie trebuie să pună în evidenţă elementul principal şi să direcţioneze atenţia privitorului către el. De asemenea, elementele secundare pot crea atmosfera, mediul caracteristic subiectului.
O fotografie fără un centru de interes dominant ori cu mai multe centre este deruntantă pentru privitor. În consecinţă, privitorul devine confuz şi începe să se întrebe ce vrea să spună fotografia.
Înainte de a începe să fotografiaţi trebuie să vă alegeţi subiectul, să ştiţi ce vreţi să spuneţi cu ajutorul lui şi apoi să-l puneţi în evidenţă.
My latest images for sale at
Shutterstock:
My most popular images for sale at
Shutterstock: